Saturday 4 February 2012

GET TO KNOW ROGERS... our past, present & future

     O, da. Trebuie sa faceti cunostinta cu Rogers. Sau nu? Cam asa isi fuck cei de la Rogers reclama evident pe pagina lor de internet. Daca arunci un ochi pe pagina lor de internet (numai sa ai grija sa-l recuperezi pe el pe ochi) o sa zici ca nu poti trai in Canada fara Rogers. Cat profesionalism, cata seriozitate, ba mai mult cum isi iau angajamentul sa sprijine comunitatea pe care cum spun ei "we serve" .
     Uaau, isn't it beautiful ?
     Hmm, dar ce sa vezi am mai gasit un site, tot despre Roges. M-am gandit ca o fi ceva companie foarte mare impartita pe divizii si din dorinta de a castiga cat mai multi bani poate ca vand si pufuleti. Who knows ? Apropo, mi-e dor de pufuletii din Ro :). Ok, hai sa vedem despre ce este vorba:
      http://www.boycottrogers.com/

     O, nu, dar ce vad aici? Customer service nightmares, public cancellation. De ce ar scrie lumea asemenea cuvinte ? Bad people. Probabil sunt invidiosi, au si de ce, Rogers este o companie destul de mare, ma gandesc ca si foarte profitabila, asa ca sunt multi oameni invidiosi. Sau nu ?
     Sau poate sunt suparati ca au fost jecmaniti de aceasta companie?
     Pai nu "supporting the communities", nu "we serve" ?
     Pai nu prea. Cred ca singura comunitate pe care o sprijina e comunitatea Rogers, adica pe ei. Probabil au uitat sa adauge cuvantul Rogers dupa communities.

     Hai sa va povestesc despre relatia mea cu Rogers. Recunosc, a fost dragoste la prima vedere. La inceput totul parea de vis. I-am sunat si le-am spus ca am nevoie de internet si cablu TV. Oferta a fost urmatoarea: daca vi la noi iti dam 3 luni gratis, dupa care vei plati 72 CAD / luna. Singura conditie e sa nu divortam un an de zile. Oferta mi s-a parut tentanta si cum dragostea e oarba am acceptat.
     A doua zi, foarte prompti, am fost contactat de un indian, cred ca tocmai venise din Punjab, cum ca a venit sa-mi instaleze jucariile. Super tare, nu a trebuit sa merg niciunde, nu am semnat nici o hartie, doar un simplu telefon si treaba e rezolvata. Am stiut eu de ce am venit in Canada. Asa da.
     Toate acestea se intamplau in octombrie 2011. Cand s-a apropiat luna decembrie, au inceput sa ma sune ca disperatii, in fiecare saptamana, sa ma anunte ca din decembrie incepe sa se invarta contorul, adica v-a trebui sa platesc cei 72CAD / luna. Ce baieti faini astia de la Rogers, te suna sa-ti aduca aminte, ca porbabil ai multe pe cap si sa nu te incurci. Ok, ok I know, I'm not stupid.
     In Ianuarie vine si prima factura 72CAD. Nici o problema, platim ca doar ne place sa ne navigam pe internet si deh trebuie sa manance si gura lor ceva. Mi se pare corect.
     Saptamana trecuta, stiind ca am facut mai mult download ca de obicei, intru sa-mi verific traficul, sa nu cumva sa depasesc cei 60GB. Surpriza, in data de 20 ian am 20 GB trafic. E imposibil, e prea mult pentru o zi si oricum am cam avut probleme cu viteza in ultimul timp. Asa ca hai sa-i sun sa ma plang.
     Le spun ca am probleme cu traficul si ca e imposibil sa am 20GB intr-o zi. Imi spun ca stiu despre problema, nu sunt singurul care s-a plans, dar sa astept pana se termina perioada de facturare si sa-i sun dupa aia sa reglementam problema. Pai de ce nu o pot rezolva acuma, ca sa stiu cat trafic mai am disponibil. De ce sa astept pana la sfarsitul lunii, sa am extra trafic, si sa-mi vina o factura mult mai mare decat ar trebui. Nu se poate decat asa. Ok, astept sa vina factura, probabil voi avea trafic suplimentar si binenteles bani de platit in plus. Va trebui sa astept sa vad cum o sa rezolve problema atunci.
     M-am plans de viteza, si le-am spus si exact care e rezolvarea problemei, pentru ca intamplator ma pricep un pic si la calculatoare. Daca ma conectez prin wireless si stau la 3m distanta de modem imi scade viteza drastic iar daca ma apropii creste. Am testat si cu alt calculator, deci placa mea de retea e ok, deci modemul are o problema. Raspunsul a fost urmatorul: mi-au dat un link de la CISCO sa citesc despre bruiajele retelelor wireless. Ce dracu de bruiaj sa fie la 3 metrii ? Pai eu iti platesc 72CAD/ luna sa ma trimiti sa citesc despre retele ? What's wrong with you people? M-am inscris la universitate si nu mai stiu eu? Asa ca in loc sa-mi rezolve problema m-au trimis la studiu.
     Am renuntat sa ma mai enervez si mi-am luat un cablu de retea de 15m, si ata ete. Bine-i si asa rau.
    Colac peste pupaza, zilele trecute primesc o scrisoare de la Rogers prin care sunt anuntat ca din luna Martie vor majora abonamentul cu 2-3 CAD la tv si tot cam asa si la internet. Isi justifica majorarea prin faptul ca au introdus cateva canale tv noi si viteza la internet s-a imbunatatit, bla bla. Ca doar nu o sa spuna ca de fapt mai vor sa se imbogateasca cu cateva milioane.
     Revoltat pun mana pe telefon, trec peste primul interlocutor rapid si spun ca vreau sa vorbesc cu un manager. Nici o problema, tipul chiar s-a bucurat ca scapa de mine. Chiar mi-am adus aminte de Romania, unde daca sunai undeva si vroiai sa vorbesti cu un manager, persoana de la telefon se simtea jignita si spunea ca nu se poate. Ei uite ca aici se poate fara nici o problema.
     Imi raspunde o tanti si ii explic ca vreau sa anulez abonamentul deoarece nu sunt multumit de serviciile furnizate, ba mai mult daca ei isi permit sa incalce intelegerea initiala si sa majoreze tariful atunci si eu pot sa anulez fara nici un comision de reziliere anticipata. Raspunsul a fost urmatorul:
     Nu se poate, pentru ca acestea sunt conditiile, si daca ei mi-au dat 3 luni gratis pot sa modifice ce vor si cand vor muschiul lor. Serios? Dar cand am facut intelegerea telefonica, deoarece nu am semnat nimic, nu mi s-a spus nimic despre aceste conditii. Ca daca imi spunea ca ei pot modifica suma de plata cand vor ei si cat vor ei binenteles ca nu mai eram curios de serviciile lor. Si oricum justificare lor pentru majorare a absurda. Eu nu am nevoie nici de canale in plus si nici de viteza mai mare. Daca ne-am inteles pe un anumit numar de programe si o anumita viteza de internet si o suma de plata, pai atunci sa ramana asa.
Nu, nu ca ei mi-au spus. Sa ma uit pe prima factura ca scrie acolo exact toate conditiile.
Si atunci am intrebat-o pe tanti managerita daca stie ca eu intelegerea am facut-o in Octombrie si prima factura am primit-o in Ianuarie. De unde dracu era sa stiu. De ce nu mi-au spus conditiile pe telefon sau sa-mi trimita in scris inainte sa cadem de comun acord. Nu era normal sa stiu inainte? Nu nu, sa citesc ca scrie pe factura. Altceva nu stiu sa zica, pun caseta si tu trebuie sa o asculti. Daca incerci sa vi cu argumente logice nu ai nici o sansa de izbanda.
     Va dati seama ca am luat foc. Orice ii spuneam, de altfel logic, ea nu vroia sa auda. Era pe pilot automat. Ii tot dadea cu factura si ca nu numai mie mi se majoreaza ci la toata lumea. Serios ? Nu m-as fi gandit. I-am spus ca pe mine nu ma intereseaza ce li se intampla celorlati, eu am sunat pentru mine. Degeaba, nu am avut cu cine. Am inchis telefonul nervos si m-am uitat la doua episoade din House MD sa ma mai calmez.
     Pun pariu ca si in Romania daca i-as da in judecata as castiga. Cred ca in orice tara democratica, unul din drepturile consumatorului este acela ca trebuie sa fie informat despre produsul pe care il cumpara. Mai mult de atat am vazut ca doar factura din decembrie e de 72 CAD. Factura din ianuarie e de 103CAD. Nu inteleg nimic din factura, desi sunt economist de profesie, mai adauga chirie pe modem, dupa care scad nu stiu ce. In fine, m-am satura.
     Sunt niste jegosi. Stau cu ei pana in septembrie si nu ma mai enervez. Incerc sa-mi canalizez energia spre alte lucruri mult mai importante.
     Daca e sa fi invatat ceva din aceasta experienta acel lucru ar fi urmatorul: Nu mai fuck nici un deal pe telefon never ever. Mai bine imi fac timp, merg la compania respectiva, cer contractul, il duc acasa si il citesc, ma intorc a doua zi, le pun 100 de inrebari si abia apoi daca este cazul semnez.
     Cam asta ar fi despre relatia mea cu Rogers. Deocamdata prefer un mariaj nefericit decat un divort costisitor. Dar sunt in cautare de amanta. Ce zice-ti de Bell ?


VOI INSISTA PANA CAND VOI REUSI !
Nu am fost adus pe lume pentru a fi infrant, iar in vinele mele nu curge esecul. Nu sunt o oaie asteptand sa fie manata de pastor. Sunt un leu si refuz sa vorbesc, sa merg, sa dorm impreuna cu oile. Pe cei ce se tanguiesc si se plang n-am sa-i aud, pentru ca boala lor e molipsitoare. Lasa-i pe ei impreuna cu oile. Abatorul esecurilor nu este inclus in destinul meu.
VOI INSISTA PANA CAND VOI REUSI.



    

2 comments:

  1. Nu te numesti imigrant, daca nu ti-ai luat teapa cu Rogers sau Bell ! Welcome in the club, toti ne-am luat deja teapa ! ( romanii din Rai, sunt "amabili" si nu te avertizeaza cand ii intrebi )
    Cauta bine pe net, ca trebuie sa existe companii care ofera internet fara limita de trafic, la pret rezonabil. Poti sa-ti iei DSL, mai ieftin : conditia sa iti pui telefon fix, insa merita.

    ReplyDelete
  2. Pana in Septembrie o sa stiu mai bine decat Ministerul telecomunicatiilor (daca au asa ceva aici) care sunt cele mai ok solutii de internet si tv.

    ReplyDelete