Monday 6 February 2012

Pofta buna.


Unul dintre foarte putinele regrete pe care le am pentru ca am plecat din Romania este faptul ca nu mai am acces la mancare de calitate. Si daca stau bine sa ma gandesc e un lucru destul de important pentru mine deoarece e vorba de sanatatea mea. Nici in Romania lucrurile nu stateau prea grozav in legatura cu produsele comercializate in supermarketuri dar macar mai puteai sa mergi la tara sa-ti cumperi produse cat de cat bio.
    

Ceea ce a reusit sa faca Jamie Oliver e praf in ochi fata de dimensiunea fenomenului.
    

Si iata cum s-au justificat dupa ce nu au mai avut incotro:


Si toate astea pentru ca cineva vrea sa faca foarte multi bani cu orice pret. Si toate acestea sub ochii guvernelor. Asa se intampla cand guvernele nu conduc, ci de fapt sunt conduse de o mana de oameni foarte bogati care stau in spatele corporatiilor. Dar asta nu mai e de mult un secret, e chiar la moda in zilele astea.
     Mi-e greata... Parca imi aduc aminte de Rogers... Ma duc sa iau un colebil, poate o fi de la fiere...

No comments:

Post a Comment